Útkeresés

Ez a blog a második próbálkozásom a bloggerkedésre. Azért hoztam létre, mert néha szükségét érzem, hogy kiírjam magamból a gondolataimat.

Friss topikok

Ismeretlen ismerős.....

2016.05.23. 18:14

szerző: Kitty_0731

Biztos más is volt már a következő helyzetben.....Még a kezedbe sem veszed, de máris magával ragad.....nyílván, mert nagyon jó a bevezető, vagy épp az ajánlás, esetleg felolvasást hall belőle az ember....én is így jártam. Felolvasást hallottam egy könyvből, és már az elején megfogott....egy életmű, emlékképek tömkelege egy korról, melyet én nem ismerhettem....pedig jó lett volna...egy olyan kor, ahol még a gyermek gyermek volt csínytevésekkel, úttörő kendővel, hagyományokkal. Talán ez a legfontosabb...a hagyományok, már az én korosztályom is keveset őtiz, de az én gyerekeim már csak a tőlem hallott történetek alapján fogják tudni, hogy mi is az a hagyomány...Most lehetne sorolni, a húsvétot, ahol a hűsítő kútvizet lecserélték az elviselhetetlen szagú kölnik, de szép lassan már az sem kell, mert a mai gyerekek nem járnak el meglocsolni a lányokat. Mikor én gyerek voltam már akkor is inkább a pénzért jöttek a fiúk, kamasz és fiatalkoromban a buli kedvéért, de a mai gyerekek, fiatal lányok még pénzért sem nagyon vannak locsolva. A büdös kölniktől engem is a frász kerülgetett, a szódás/vizes locsolást többre értékeltem....de ma már ez is kihalóban van :( Aztán ott vannak a majálisok....egyre kevesebb faluban van valami május 1-jén, a májusfáról már nem is beszélve, de lehet még sorolni, a betlehemezést és társait. Egyre inkább az amerikai hagyományokat vesszük fel, így a halloween és a valentin nap......és ilyenkor elfelejtjük, hogy hol is vagyunk. Magyarországon vagyunk, szép és igazi magyar hagyományokkal......

Címkék: élet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kittyutkeresesei.blog.hu/api/trackback/id/tr428741312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása