Útkeresés

Ez a blog a második próbálkozásom a bloggerkedésre. Azért hoztam létre, mert néha szükségét érzem, hogy kiírjam magamból a gondolataimat.

Friss topikok

Hibák....mindenki követ el hibákat, hol kisebbeket, hol nagyobbakat.

Olykor-olykor még arra is képesek vagyunk, hogy ilyenkor egymást is képesek vagyunk hibáztatni ezekért a tettekért. Ha közösen hibázunk, akkor pedig végképp előfordulhat ilyesmi. Bármennyire igyekszünk, ezeket a dolgokat nem lehet csak úgy a szőnyeg alá söpörni, és elfelejteni. Valami tüske, vagy nyom, vagy jel, vagy bármi ilyen hasonló dolog megmarad...minden igyekezetünk ellenére. Az ilyen felállás nagyon nyomasztó, bosszantó, zavaró és idegesítő tud lenni. Ha egymás közelében vagyunk, akkor érezni a feszültséget, ha mások számára nem is, de belsőt mindenképpen. Olyan ez, mintha újra meg kéne tanulnotok egymás mellett létezni, meg kellene ismernetek a másikat, mert nem tudjátok elhelyezni a dolgokat. Lehet hogy én vagyok a ludas, és én nem tudom hova tenni "nem tudjuk miért volt, akkor felejtsük el" dolgot, de szerintem nem, nem csak én.....oda-vissza érzem ezt, és nem tetszik..... :(

Iszonyat bonyolult érzésekkel vagyok jelenleg megáldva......UTÁLOM ezt.....

 

13.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kittyutkeresesei.blog.hu/api/trackback/id/tr1011971194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása